Беше ми приятно, 2016!

2016 беше изключителна година!

Видях много, пътувах, опитвах нови храни, изградих нови навици, дегустирах много вино, запознах се с нови хора и обиколих много интересни места. 2016 ме разплакваше, понякога от радост, понякога от тъга, сбъдваше мечти и пося семенцата за нови, видях света от високо, шофирах (много) и прелетях над 20 000км, за да се завърна отново в България.

Готвих… и както си мислех, че не е много, когато събрах повечето снимки в няколко колажа, се оказа, че кухнята не е стояла самотна за дълго време.

Споделям ви най-интересните си моменти и част от нещата, които сготвих през 2016.

Изпращам годината подобаващо и с нетърпение чакам да видя какво ще ми предложи 2017. Тази година вдигна летвата високо 🙂

Желая на всички ви успешна, емоционална, пъстра и вълнуваща 2017 година! Бъдете здрави, усмихнати и любопитни!

Благодаря ви, че бяхте с мен и през изминалата година, приятели!

Видяхме много интересни животни:

Готвих, готвих и готвих ….

2 thoughts on “Беше ми приятно, 2016!

  1. Наистина си имала прекрасна година! Дето се вика- дай боже всеки му да види това, което се вижда от снимките ти:)
    И кулинарстването ме впечатли!
    Пожелавам ти и следващата година да не отстъпва по хубави изживявания и сбъдване на мечти!

    Like

    1. Благодаря ти, Весела! Радвам се, че ти е харесала виртуалната разходка 🙂 Успешна 2017 година и на теб!
      Поздрави 🙂

      Like

Leave a Reply

